8800 Nagykanizsa, Buda Ernő út 19
36-93-311-486; +36-30 400-2715
Szerviz

Bevezetés

Az irodatechnika ugrásszerű fejlődésével megnőtt a szerepe a különböző karbantartási és szervizszolgáltatásoknak; ma már ugyanolyan fontos a termékhez kapcsolódó szolgáltatás, mint maga a termék. Ezért is tulajdonítunk nagy jelentőséget ennek a szolgáltatásnak.

Szerviz filozófiánk

Szervizünk legfőbb célja ügyfeleink elégedettsége. Mivel számunkra nagyon fontos, hogy ügyfeleink zavartalanul dolgozhassanak, ezért rendszeresen karbantartjuk gépeiket. Akkor is gyorsan segítünk Önnek, ha a gondos odafigyelés ellenére mégis meghibásodás történne. Szervizes munkatársunk a leggyakrabban használt alkatrészeket már az első kiszálláskor magával viszi, így számos hiba azonnal orvosolható, az állásidő pedig minimálisra csökkenthető. Amennyiben a szükséges alkatrész épp nincs munkatársunknál, belföldi raktárkészletünk segítségével a hibát rövid időn belül elhárítjuk. Minden alkatrészt azonban mi sem tarthatunk raktáron, de képesek vagyunk rövid határidővel biztosítani az alkatrész-utánpótlást.

Szervizlátogatásaink során munkatársaink igyekeznek megismerni ügyfeleink igényeit.Teljekörű átalánydíjas karbantartási szerződés

A Teljekörű Átalánydíjas Karbantartási Szerződés ügyfeleinknek lehetőséget nyújt arra, hogy felmerülő javítási- és alkatrész-költségeket egyenletesen, időszakonként azonos arányban osszák meg. Ez a szerződés kiterjed a szervizköltségekre, a munkadíjra, valamint a tartozékok és alkatrészek költségeire, a készülék típusától függően. A szerződés 12, 24 vagy 36 hónapos kezdeti időszakra köthető, amely - ha igénylik - annak lejárta után automatikusan meghosszabbodhat egy - egy évvel.

Eseti megbízás

Ha esetleg Ön már nem új berendezést birtokol, vagy nem szeretne teljekörű átalánydíjas karbantartási szerződést kötni akkor az eseti megbízás keretén belül vállaljuk eszköze szakszerű, karbantartását, javítását.

Ebben az esetben hívja a 06-30/400-27-15-ös számunkat, és mi eljuttatjuk Önhöz a szükséges alkatrészt, kellékanyagot.

Minden esetben a Kiemelt illetve Szerződött ügyfeleink számára a helyszínre való kiszállás és az eszközszállítás díjmentes!

Adatmentés

Akár fizikai akár logikai vagy elektronika hibára gyanakszik, mielőbb válassza le a hibás adathordozót a rendszerről, mert a további használat újabb meghibásodást és adatvesztést okozhat!   

  • Maxtor Quantum IBM Fujitsu Samsung Seagate Western Digital winchesterekről  
  • MC XD CF MS MMC MSD SD kártyákról
  • Pen Drive-ról   

Házilagos módszerrel ne kísérelje meg az adatmentést, mert az a legtöbb esetben végleges adatvesztéshez vezet!

Adatmentés során törekszünk arra hogy ügyfeleink a lehető legrövidebb időn belül hozzájussanak a kívánt adatokhoz. Az adatmentés nem az adatok helyreállítását jelenti az eredeti adathordozón, hanem egy új az ügyfél által választott adathordozóra való mentése. Az adatmentésnek nem célja az adatvesztés okának felderítése sem az adattároló megjavítása. Az adatmentés során törekszünk arra hogy a hibás adathordozó eredeti állapotában kerüljön vissza a megrendelőhöz. Az adatmentés átfutási ideje winchester esetén átlagosan 1-10 munkanap, minden egyéb esetben 1-5 munkanap azonban az esetek körülbelül 10%-ban az adatmentéshez szükséges technológia ideje jelentősen megnőhet. Az adatmentés során és azt követően garantáljuk, hogy megrendelőink adatai harmadik fél tudomására ne jussanak.

A lementett adatokat az adathordozó átadása után 3 munkanapig őrizzük. Ez alatt az idő alatt megrendelőnk újabb másolatot kérhet a mentésről. A 3 munkanap leteltével a lementett adatait véglegesen megsemmisítjük. Megrendelőink adatait nem vizsgáljuk, és a tudomásunkra jutott adatokat semmilyen esetben fel nem használjuk.

gyorslinkek
 
nbcorp © 2015